Reklamáció

Javasoljuk, hogy a vevő ellenőrizze a szállítmány állapotát (a doboz megrongálódása), amikor a szállítmányt átt veszi a szállítótól - Cseh Postától. A vevő jogosult megtagadni a sérülés jeleit mutató küldemény átvételét. Ha ilyen sérült szállítmányt elfogad, akkor a kárt a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében kell leírni. Az ezzel kapcsolatos későbbi reklamációt nem vesszük figyelembe.

A szállítás kézhezvétele után az árukra 24 hónapos garancia vonatkozik. Abban az esetben, ha ez alatt a terméken hiba lép fel, a vevőnek joga van panaszt tenni. Ebben az esetben másolja a számlát, írja a papírlapra a nevét, a címét, a telefonszámát,a rendelési számát (számlát), és együtt küldje el az árut a számlán (vagy a weboldalunkon) feltüntetett címre.

   
Javasoljuk a reklamációs lap használatát reklamációs lap gyorsabb feldolgozásához.    

Tiszta állapotban küldje el az árut reklamációra. Csomagolja megfelelő csomagba. A szállító nem felelős a rosszul csomagolt szállítmányokért, és a gyártó nem vállal garanciát a szállítás során megsérült árukra.

Reklamáció benyújtásakor a Vevő köteles az árut tisztán átadni a higiéniai előírásoknak és az általános higiéniai elveknek megfelelően, beleértve az összes alkatrészt és tartozékot. (A 258/2000 törvény az egészségvédelemről szóló törvény szerint a dolgokat mindig tisztán kell bemutatni a további kezeléshez).

 

Kérjük a vevőket, hogy azokat a termékeket amelyeket cserélni, visszaküldeni vagy reklamálni szeretné, küldjék erre a címre:

HS-Sport shops s.r.o.

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

CZECH REPUBLIC

 

Az eladónak az áru átvételétől számított 30 nap áll a reklamáció elintézésére. Abban az esetben, ha a reklamáció megalapozott, a vevőnek joga van megtéríteni a szükséges költségeket, különösen a postaköltséget, amelyet a követelt áru elküldése során fizetett. Ebben az esetben szkennelje be a beküldési űrlapot, és küldje el a kapcsolatfelvételi e-mailünkre.

Abban az esetben, ha a gyártó elfogadja a reklamációt, az összeget visszatérítjük az Ön által megadott számlára, vagy azonos új árut küldünk Önnek.

A reklamáció rendezése után a garancia időtartama meghosszabbodik a reklamáció időtartamával. Indokolatlan reklamáció esetén a garanciális időszak nem hosszabbodik meg. Ha az áru iránti igényt a törvényes határidőn belül úgy rendezték, hogy az árukat újakra cserélték, akkor a jótállási idő a követelés napjától kezdődik.

Mindig gondosan őrizze meg a reklamációval kapcsolatos összes dokumentumot.


A legolcsóbb árucsere és visszaküldési lehetőség:

A PACKETA felajánlja, hogy a csere, visszaküldés vagy reklamáció esetén csak 990 Ft-ért küldi vissza a csomagot.

Elég a legközelebbi PACKETÁN bejelenteni az egyedi kódunkat: 95327497

A PACKETÁN kinyomtatnak és ragasztanak Önnek egy címkét a visszaküldési címünkkel.

PACKETTÁBAN nem fog fizetni semmit, de a visszaküldési szolgáltatásért 990 Ft vonunk le Önnek a pénzvisszafizetésénél.

További információ a PACKETA szolgáltatásról itt található: VIEW

 


 

A keresetlevelet innen töltheti le: REKLAMÁCIÓS LAP

 


   
Biztonságos vásárlás eredeti áruk, biztonságos fizetések
Ellenőrzött vásárlók által valós vélemények ügyfeleinktől
Ingyenes szállítás 29 999 HUF feletti vásárlás esetén
Gyors szállítás széles termékválaszték raktáron

Hozzájárulásával biztosítja, hogy weboldalunk megjegyezze, mi van a kosarában, az Ön által választott termékeket ajánlja, és megjegyzi a bejelentkezési adatait, így Önnek nem kell minden alkalommal bejelentkeznie, amikor felkeresi e-shopunkat. A cookie-k kis fájlok, amelyek ideiglenesen az Ön böngészőjében tárolódnak – a cookie-k feldolgozásának beleegyezésével hozzájárul weboldalunk fejlesztéséhez.

Részletes beállításokÖsszes engedélyezése
GLAMI
Glami