Reklamáció
Javasoljuk, hogy a vevő ellenőrizze a szállítmány állapotát (a doboz megrongálódása), amikor a szállítmányt átt veszi a szállítótól - Cseh Postától. A vevő jogosult megtagadni a sérülés jeleit mutató küldemény átvételét. Ha ilyen sérült szállítmányt elfogad, akkor a kárt a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében kell leírni. Az ezzel kapcsolatos későbbi reklamációt nem vesszük figyelembe. A szállítás kézhezvétele után az árukra 24 hónapos garancia vonatkozik. Abban az esetben, ha ez alatt a terméken hiba lép fel, a vevőnek joga van panaszt tenni. Ebben az esetben másolja a számlát, írja a papírlapra a nevét, a címét, a telefonszámát,a rendelési számát (számlát), és együtt küldje el az árut a számlán (vagy a weboldalunkon) feltüntetett címre. |
||
Javasoljuk a reklamációs lap használatát reklamációs lap gyorsabb feldolgozásához. | ||
Tiszta állapotban küldje el az árut reklamációra. Csomagolja megfelelő csomagba. A szállító nem felelős a rosszul csomagolt szállítmányokért, és a gyártó nem vállal garanciát a szállítás során megsérült árukra. Reklamáció benyújtásakor a Vevő köteles az árut tisztán átadni a higiéniai előírásoknak és az általános higiéniai elveknek megfelelően, beleértve az összes alkatrészt és tartozékot. (A 258/2000 törvény az egészségvédelemről szóló törvény szerint a dolgokat mindig tisztán kell bemutatni a további kezeléshez).
Kérjük a vevőket, hogy azokat a termékeket amelyeket cserélni, visszaküldeni vagy reklamálni szeretné, küldjék erre a címre: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí CZECH REPUBLIC
Az eladónak az áru átvételétől számított 30 nap áll a reklamáció elintézésére. Abban az esetben, ha a reklamáció megalapozott, a vevőnek joga van megtéríteni a szükséges költségeket, különösen a postaköltséget, amelyet a követelt áru elküldése során fizetett. Ebben az esetben szkennelje be a beküldési űrlapot, és küldje el a kapcsolatfelvételi e-mailünkre. Abban az esetben, ha a gyártó elfogadja a reklamációt, az összeget visszatérítjük az Ön által megadott számlára, vagy azonos új árut küldünk Önnek. A reklamáció rendezése után a garancia időtartama meghosszabbodik a reklamáció időtartamával. Indokolatlan reklamáció esetén a garanciális időszak nem hosszabbodik meg. Ha az áru iránti igényt a törvényes határidőn belül úgy rendezték, hogy az árukat újakra cserélték, akkor a jótállási idő a követelés napjától kezdődik. Mindig gondosan őrizze meg a reklamációval kapcsolatos összes dokumentumot. A legolcsóbb árucsere és visszaküldési lehetőség: A PACKETA felajánlja, hogy a csere, visszaküldés vagy reklamáció esetén csak 990 Ft-ért küldi vissza a csomagot. Elég a legközelebbi PACKETÁN bejelenteni az egyedi kódunkat: 95327497 A PACKETÁN kinyomtatnak és ragasztanak Önnek egy címkét a visszaküldési címünkkel. PACKETTÁBAN nem fog fizetni semmit, de a visszaküldési szolgáltatásért 990 Ft vonunk le Önnek a pénzvisszafizetésénél. További információ a PACKETA szolgáltatásról itt található: VIEW
A keresetlevelet innen töltheti le: REKLAMÁCIÓS LAP
|