Reklamáció

Javasoljuk, hogy a vevő ellenőrizze a szállítmány állapotát (a doboz megrongálódása), amikor a szállítmányt átt veszi a szállítótól - Cseh Postától. A vevő jogosult megtagadni a sérülés jeleit mutató küldemény átvételét. Ha ilyen sérült szállítmányt elfogad, akkor a kárt a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében kell leírni. Az ezzel kapcsolatos későbbi reklamációt nem vesszük figyelembe.

A szállítás kézhezvétele után az árukra 24 hónapos garancia vonatkozik. Abban az esetben, ha ez alatt a terméken hiba lép fel, a vevőnek joga van panaszt tenni. Ebben az esetben másolja a számlát, írja a papírlapra a nevét, a címét, a telefonszámát,a rendelési számát (számlát), és együtt küldje el az árut a számlán (vagy a weboldalunkon) feltüntetett címre.

   
Javasoljuk a reklamációs lap használatát reklamációs lap gyorsabb feldolgozásához.    

Tiszta állapotban küldje el az árut reklamációra. Csomagolja megfelelő csomagba. A szállító nem felelős a rosszul csomagolt szállítmányokért, és a gyártó nem vállal garanciát a szállítás során megsérült árukra.

Reklamáció benyújtásakor a Vevő köteles az árut tisztán átadni a higiéniai előírásoknak és az általános higiéniai elveknek megfelelően, beleértve az összes alkatrészt és tartozékot. (A 258/2000 törvény az egészségvédelemről szóló törvény szerint a dolgokat mindig tisztán kell bemutatni a további kezeléshez).

Az Eladó jogosult megtagadni a reklamáción szereplő Áruk átvételét, ha az Áruk szennyezettek.

 

Kérjük a vevőket, hogy azokat a termékeket amelyeket cserélni, visszaküldeni vagy reklamálni szeretné, küldjék erre a címre:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

CZECH REPUBLIC

 

Az eladónak az áru átvételétől számított 30 nap áll a reklamáció elintézésére. Abban az esetben, ha a reklamáció megalapozott, a vevőnek joga van megtéríteni a szükséges költségeket, különösen a postaköltséget, amelyet a követelt áru elküldése során fizetett. Ebben az esetben szkennelje be a beküldési űrlapot, és küldje el a kapcsolatfelvételi e-mailünkre.

Abban az esetben, ha a gyártó elfogadja a reklamációt, az összeget visszatérítjük az Ön által megadott számlára, vagy azonos új árut küldünk Önnek.

A reklamáció rendezése után a garancia időtartama meghosszabbodik a reklamáció időtartamával. Indokolatlan reklamáció esetén a garanciális időszak nem hosszabbodik meg. Ha az áru iránti igényt a törvényes határidőn belül úgy rendezték, hogy az árukat újakra cserélték, akkor a jótállási idő a követelés napjától kezdődik.

Mindig gondosan őrizze meg a reklamációval kapcsolatos összes dokumentumot.


A legolcsóbb árucsere és visszaküldési lehetőség:

A PACKETA felajánlja, hogy a csere, visszaküldés vagy reklamáció esetén csak 990 Ft-ért küldi vissza a csomagot.

Elég a legközelebbi PACKETÁN bejelenteni az egyedi kódunkat: 95327497

A PACKETÁN kinyomtatnak és ragasztanak Önnek egy címkét a visszaküldési címünkkel.

PACKETTÁBAN nem fog fizetni semmit, de a visszaküldési szolgáltatásért 990 Ft vonunk le Önnek a pénzvisszafizetésénél.

További információ a PACKETA szolgáltatásról itt található: VIEW

 


 

A keresetlevelet innen töltheti le: REKLAMÁCIÓS LAP

 


   
 
Vásárlo javasolja valódi vélemények vásárlóinktól
Ingyenes szállítás 29 999 HUF feletti vásárlás esetén
24 órán belül elküldjük széles választék raktáron

 

Hozzájárulásával biztosítja, hogy weboldalunk megjegyezze, mi van a kosarában, az Ön által választott termékeket ajánlja, és megjegyzi a bejelentkezési adatait, így Önnek nem kell minden alkalommal bejelentkeznie, amikor felkeresi e-shopunkat. A cookie-k kis fájlok, amelyek ideiglenesen az Ön böngészőjében tárolódnak – a cookie-k feldolgozásának beleegyezésével hozzájárul weboldalunk fejlesztéséhez.

Részletes beállításokÖsszes engedélyezése
GLAMI
Glami