Felhasználási feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 2014. január 1-jétől érvényesek | |||
Üzletüzemeltető: | HS-SPORT shops s.r.o. | ||
Számlázási cím: | HS-SPORT shops s.r.o. - Martin Schliegsbir | ||
Lánov 345 | |||
543 41 Lánov | |||
Cégazonosító: 09761781 | |||
Közösségi adószám: CZ09761781 | |||
Megrendeléssel a vevő megerősíti, hogy elolvasta az ÁSZF-t, egyetért velük, a megrendelés elküldésének időpontjában módosított és hatályos. |
1. Rendelés
Minden elküldött megrendelés kötelező. Megrendelésével a Vevő megerősíti, hogy egyetért az üzleti feltételekkel és a kilpi.hu reklamációval. Ha a vevő megváltoztatja megrendelését, fontos, hogy minél előbb vegye fel a kapcsolatot az e-bolt munkatársaival a lemondás, ill a megrendelés módosítása telefonon vagy e-mailen keresztül.
2. Árak
Minden ár szerződéses, és mindig aktuális és érvényes a megrendelés elküldése idején. Azárak az áfát tartalmazzák. A termékek 27% ÁFÁT tartalmazzák. Az akciós árak addig érvényesek, amíg a raktáron vannak, ill meghatározott ideig.
3. Az áruk átadásának módja
Az árut a kötelező megrendelés kézhezvétele után 24 órán belül (munkanapokon) küldjük el, ha az áruk Trutnovban vagy Vrchlabíben található raktárban vannak (raktáron TU vagy raktáron VR). Ha a rendelésből egy vagy több ttermék külsői raktáron van (Raktáron EXT - azaz meg kell rendelnünk az árut), a megrendelést általában 4-6 munkanapon belül szállítjuk. A szállítmányt Csomagot kézbe (garantált szállítással a feladás utáni második munkanapig) vagy postai úton juttatjuk el. Az árukat a megrendelésben megadott SZÁLLÍTÁSI címre szállítjuk.
Abban az esetben, ha a kiválasztott árut már nem lehet leszállítani vagy megrendelni, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és cserét szervez Önnel egy másik típusú áruért, vagy az áruk törlését.
4. Áruk elfogadása
Az áru átvétele a saját érdekében a vevő ellenőrzi a csomagolás sértetlenségét. Ha a csomagolás megsérül, a szállítmány sérüléséről jelentést kell készítenie a fuvarozóval. A vétel után a vevőnek ellenőriznie kell a leszállított (megrendelt) áruk helyességét a mellékelt számla alapján, és eltérések esetén haladéktalanul (akár telefonon, akár e-mailben) tájékoztatnia kell az e-bolt munkatársait.
Ha a vevő újból el akar küldeni egy olyan szállítmányt, amelyet NEM VETT FELL , új 2 290 HUF postaköltséget számítunk fel.
5. Szállítási és fizetési lehetőségek
Szállítási lehetőségek:
- DPD - Futárszállítás a címre - 2 290 HUF
- Packeta.hu - Futárszállítás a címre - 2 290 HUF
- Packeta.hu - 1 490 HUF
A 29.999 HUF-ig megrendelések postaköltségének ára 2 290 HUF-tól (előre történő fizetéskor, online fizetési).
Utánvét után 790 HUF kerül felszámolásra.
INGYENES SZÁLLÍTÁS 29.999 HUF felett megrendelésre.
Fizetés:
- Online kártyás fizetés
- Előreutalással
- Utánvétes fizetés
A megrendelt árut a fizetés a fenti számlára történő jóváírása után szállítjuk.
6. Áruk cseréje - az áruk cseréjének eljárása
Ha olyan árut rendelt, amely nem felel meg Önnek, vagy nem teljesen megfelel az elképzeléseinek, örömmel cseréljük ki őket más méretűre vagy más árura. Csak annyit kell tennie, hogy bepakolja a sértetlen, nem hordott ruhát címkével és az űrlappal együtt visszaküldi üzletünkbe.
A vevőnek jogában áll az árut a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül ok nélkül vissza küldeni.
Amint megérkezik a szállítmány, azonnal kicserélik, vagy tájékoztatást kap a szükséges cikkek készletéről, és ha az összes szükséges csereáru van raktáron, akkor a következő munkanapon küldjük el.
Javasoljuk, hogy ellenőrizze a www.kilpi.hu weboldalon az áruk elérhetőségét , amelyet cserére kért (írhat helyettesítő változatot is, ha több napos késéssel lehet megrendelni és kicserélni a szükséges árut, egyezen meg velünk elöre). Amint megérkezik a küldemény, azonnal kicserélik, vagy tájékoztatást kap a szükséges termékröl, és ha az összes szükséges áru a raktáron van, akkor a következő munkanapon küldjük el.
Nem fogadunk el árut cserébe, ha az áruk nem felelnek meg az ellenőrzésen a következő okok miatt:
- a ruhákon nincsenek eredeti címkék
- az árukat megmossák
- az áruk piszkosak, nedvesek vagy büdösek
- az áruk vagy kiegészítők egy része sérült vagy hiányzik
- fehérneműt, fürdőruhát és zoknit higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni vagy kicserélni
Ha a fenti feltételek bármelyike nem teljesül, akkor nem fogadjuk el a csere iránti kérelmet, és az árut visszaküldjük.
Abban az esetben, ha az vevő nem megfelelően választott méretet, fenntartjuk a jogot a szállítással kapcsolatos költségek újratöltésére.
A kicserélt árut elküldjük Önnek a Cseh Posta vagy a GLS szállítási szolgálatánál. Csehország ára - szállítás 2 290 HUF és utánvéttel 790 HUF.
Abban az esetben, ha a csere kevesebb pénzért van, mint az eredeti számlán, kérjük, írja meg nekünk a számlaszámot, hogy visszatéríthessük a túlfizetést. Ha nagyobb az átváltás, utánvéttelel küldjük az árut.
Kérjük a vevőket, hogy azokat a termékeket amelyeket cserélni, visszaküldeni vagy reklamálni szeretné, küldjék erre a címre:
Kilpi store a Regatta shop
Krkonošská 16
54301 Vrchlabí
CZECH REPUBLIC
7. Elállás az adásvételi szerződéstől
Ha az adásvételi szerződést távközlés útján kötik meg (online), akkor a vevőnek jogában áll az áru átvételétől számított 14 napon belül indoklástól elállni anélkül, hogy indokolást adna a Polgári Törvénykönyv 1829. §-ának (1) bekezdésének megfelelően.
Az árut sértetlenül, a használat jelei nélkül, és ha lehetséges, címkékkel kell visszaküldeni. Ezzel egyidejűleg mellékelni kell egy másolt számlát, és fel kell tüntetni azon számlaszámot, amelyre vissza akarja adni az összeget. A törvénynek a szerződés 14 napon belüli elállásáról szóló rendelkezései azonban nem értelmezhetők az áruk ingyenes kölcsönzésének lehetőségeként.
Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz használja ezt az eladó által biztosított minta nyomtatványt , amely a jelen ÁSZF mellékletét képezi.
Az eladó indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldi az összeget.
A visszaküldött áru (az adásvételi szerződéstől való elállás) az eladónak történő eljuttatása után a vevőnek a fizetett áruk árának megfelelő összeget küldünk. A postaköltséget az áru visszaküldése során a vevő maga fizeti.
Abban az esetben, ha a tételből csak egy részét visszaküldi a megrendelésből, a mennyiségi és hűségkedvezmény összegét újraszámítják, ill. a számlán feltüntetett és a visszaküldött árukhoz kapcsolódó egyéb kedvezmények.
Ha az ügyfél 29 999 HUF feletti vásárlásoknál az ingyenes kiszállítást használta, és a megrendelés fennmaradó része nem 29 999 HUF a megrendelés egy részének visszatérítésekor, akkor a számlára történő pénzvisszatérítéskor 2 290 HUF vonnak le postaköltségként, mintha az ügyfél nem rendel 29 999 HUF.
NE küldje el azokat az árukat, amelyeket COD-val tér vissza. Az így kapott szállítmányt nem fogadjuk el.
* A Cseh Köztársaság visszatérítése csak a megadott számlára történő átutalással történik
A vevő nem jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, ha megfelel az alábbi feltételek egyikének:
- a ruhákon nincsenek eredeti címkék, címkék
- az árukat megmossák
- az áruk piszkosak, nedvesek vagy büdösek
- az áruk vagy kiegészítők egy része sérült vagy hiányzik
- fehérneműt, fürdőruhát és zoknit higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni vagy kicserélni
Kérjük a vevőket, hogy azokat a termékeket amelyeket cserélni, visszaküldeni vagy reklamálni szeretné, küldjék erre a címre:
Kilpi store a Regatta shop
Krkonošská 16
54301 Vrchlabí
CZECH REPUBLIC
8. Panaszok
Javasoljuk, hogy a vevő ellenőrizze a küldemény állapotát (a doboz megrongálódását), amikor a küldeményt a cseh postai fuvarozótól átt veszi. A vevő jogosult megtagadni a sérülés jeleit mutató küldemény átvételét. Ha ilyen sérült szállítmányt elfogad, akkor a kárt a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében kell leírni. Az ezzel kapcsolatos későbbi panaszokat nem vesszük figyelembe.
A szállítás kézhezvétele után az árukra 24 hónapos garancia vonatkozik. Abban az esetben, ha ez az idő alatt a termékben hiba lép fel, a vevőnek joga van panaszt tenni. Ebben az esetben másolja a számlát, ill írja a papírra nevét, címét, telefonszámát, rendelési számát (számlát), és együtt küldje el az árut a számlán (vagy a weboldalunkon) megadott címre. A panasz gyorsabb kezelése érdekében javasoljuk a panasz űrlap használatát . Ha több árura panaszkodik, akkor mindegyikre külön ki kell tölteni az űrlapot.
Árut tisztán küldje el panaszra. Csomagolja megfelelő csomagba. A szállító nem felelős a rosszul csomagolt szállítmányokért, és a gyártó nem vállal garanciát a szállítás során megsérült árukra.
Az eladó amint tudja kezelni fogja a panaszt, legkésőbb átvevés után számított 30 napon belül kezeli a panaszt. Abban az esetben, ha a panasz megalapozott, a vevőnek joga van megtéríteni a szükséges költségeket, különösen a postaköltséget, amelyet a követelt áru elküldése során fizetett. Ebben az esetben szkennelje be a beküldési űrlapot, és küldje el az info@kilpi.hu e-mail címünkre
Abban az esetben, ha a gyártó elfogadja a panaszt, az összeget visszatérítjük az Ön által megadott számla számára.
A panasz rendezése után a garancia időtartama meghosszabbodik a panasz időtartamával. Indokolatlan panasz esetén a garanciális időszak nem hosszabbodik meg. Ha az áru iránti igényt úgy rendezték, hogy az árut a törvényes határidőn belül újakra cserélte, a jótállási idő a követelés napjától kezdődik.
Mindig gondosan őrizze meg a panasszal kapcsolatos összes dokumentumot.
Kérjük a vevőket, hogy azokat a termékeket amelyeket cserélni, visszaküldeni vagy reklamálni szeretné, küldjék erre a címre:
Kilpi store a Regatta shop
Krkonošská 16
54301 Vrchlabí
CZECH REPUBLIC
9. Az eladó jogai és kötelezettségei
Az eladó köteles kötelező érvényű megrendelést feldolgozni és a megrendelt árut a megadott szállítási címre elküldeni. A szálítmágy része a számla a megrendelt áruhoz.
Az eladónak joga van elutasítani a megrendelést, ha a vevő ismételten nem teljesíti az áru elkötelezettségét és a vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettségét, vagy követelményeinek állandó megváltoztatása a szállítás elfogadása nélkül.
Az eladónak jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől (kötelező megrendelés), ha az áru nincs készleten, és nem egyezik meg a vevővel egy másik megrendelésről.
10. A személyes adatok védelme
10.1 A természetes személy vevő személyes adatainak védelmét a személyes adatok védelméről szóló, módosított 101/2000. Sz. Törvény biztosítja.
10.2 A Vevő hozzájárul a következő személyes adatok feldolgozásához: név és vezetéknév, lakcím, azonosító szám, adóazonosító szám, e-mail cím, telefonszám (a továbbiakban együttesen: "személyes adat").
10.3 A Vevő vállalja, hogy a személyes adatokat az Eladó feldolgozza az adásvételi szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása, valamint felhasználói fiók fenntartása céljából. Hacsak a vevő nem választ más lehetőséget, beleegyezik abba, hogy az eladó feldolgozza a személyes adatokat az információk és üzleti üzenetek vevőnek történő elküldése céljából is. A személyes adatok e cikk szerinti teljes körű feldolgozásához való hozzájárulás nem olyan feltétel, amely önmagában lehetetlenné tenné az adásvételi szerződés megkötését.
10.4 A Vevő tudomásul veszi, hogy köteles személyes adatait (regisztráció során, felhasználói fiókjában, az áruház webes felületéről történő megrendeléskor) helyesen és hűen közölni, és köteles indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatni az Eladót a személyes adatainak bármilyen változásáról.
10.5 Az eladó felhatalmazhat egy harmadik felet arra, hogy feldolgozza a vevő személyes adatait. Az árut szállító személyeken kívül az eladó a személyes adatokat a vevő előzetes hozzájárulása nélkül nem adja át harmadik feleknek.
10.6 A személyes adatokat 3 évig kezeljük. Ezután törlésre kerülnek, vagy a vevő beleegyezésével a tárolás további 3 évvel meghosszabbodik. A személyes adatok feldolgozása elektronikus formában, automatizált módon vagy nyomtatott formában történik, nem automatizált módon.
10.7 A Vevő megerősíti, hogy a megadott személyes adatok helytállóak, és arról tájékoztatták, hogy ez a személyes adatok önkéntes megadása.
10.8 Abban az esetben, ha a vevő úgy véli, hogy az eladó vagy az adatfeldolgozó (9. cikk (5) bekezdés) személyes adatainak feldolgozását végzi, ami ellentétes a vevő magán- és magánéletének védelmével, vagy törvénybe ütközik, különösen, ha a személyes adatok feldolgozásuk célját tekintve:
- 10.8.1 magyarázat kérése az eladótól vagy a feldolgozótól,
- 10.8.2 előírja az eladónak vagy a feldolgozónak, hogy orvosolja az így kialakult helyzetet.
10.9 A Vevő kijelenti, hogy tájékoztatást kapott arról, hogy a személyes adatok kezeléséhez való hozzájárulás az Eladóval szemben írásbeli értesítéssel visszavonható, amelyet az Eladó címére továbbít .
10.10 Ha a vevő információt kér személyes adatainak kezeléséről, az eladó köteles megadni ezeket az információkat. Az eladónak joga van az előző mondat szerinti tájékoztatásért ésszerű fizetést követelni, amely nem haladja meg az információ szolgáltatásához szükséges költségeket.
11. Záró rendelkezések
Kötelező megrendelés elküldésével a vevő elfogadja a feladás napján érvényes üzleti feltételeket. Egyetért a feladás napján érvényes árral is, kivéve, ha egy adott esetben bizonyíthatóan másként állapodtak meg.
Hacsak a kilpi.hu Általános Szerződési Feltételei másként nem rendelkeznek, mind az eladóra, mind a vevőre a Kereskedelmi Törvénykönyv szerinti jogok és kötelezettségek vonatkoznak.